Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

ZonePrint s.r.o.
Nové sady 31
(provozovna)
tel: 777 267 170 - 734 446 202
info(a)zoneprint.cz
- Volejte nám celý den od 8:00 - 19:00

NOVINKY

arr3Změna provozovny - jsme v centru Brna!Od 13.7.2017 je provoz přestěhován na novou adresu, v centru Brna, Nové sady 31. Ulice Nové sady je... arr3Začínáme ve velkém!První článek na začátek. Je to tak, otevřeli jsme pro Vás nový e-shop.   E-shop s tiskovými... arr3Problematika power banek a jejich kapacitPřečtěte si nový článek věnovaný tématice menších kapacit, než je uvedeno výrobcem. Je to chyba,... arr3Nový článek - Anatomie vizitkyPřidali jsme nový článek do sekce - Nápady a inspirace. Jsou Vaše vizitky anatomicky správně? Mají... arr3Nový článek v blogu - 4 tipy ja vytunit nejenom vánoční dárky!Zajímáte se jak vylepšit Vaše dárky na letošní Vánoce? Čtěte v našem blogu!...

16. 10. 2017 | Nápady a inspirace

Anatomie vizitek, máte je správně?

V první epizodě Nápadů a inspirací, která budu pro Vás chystat, bych začal úplně od píky, tak jak se sluší a patří.

 

Anatomie vizitky

Autor příspěvku, navrhl jednoduchou grafiku, ve které se věnuje základům designu vizitky. Je to důležité? Jistě. Správná vizitka musí obsahovat několik prvků, které autor popisuje. Pár si jich vyjmenujeme :

 

Jméno a pracovní pozice

To jsou naprosté základy vizitky, kde chceme člověku řící, kdo jsme a co ve spoelečnosti děláme. Pracovní pozice je velice důležitá. Klient, který navštíví firmu, kde potkal Vás a 3 další kolegy, si už za týden bude matně vzpomínat, komu zavolat přes, např. webdesign a komu přes zaplacení faktury. Proto, by jsme na vizitkách měli uvádět, co přesně děláme, aby klienti mohli ušetřit čas a zavolat přesně tomu, komu potřebují.

 

Logo a poslání

Správné umístění loga na vizitce je tak trochu alchymie. Chceme, aby logo bylo dominantou, ale je potřeba nechat místo i na kontaktní informace. Dobré řešení se zdá, pomyslně rozdělit vizitku na půl, jak je vyobrazeno na infografice. Druhá polovina může sloužit pro dostatečně velké logo a pod ním jednoduchý text, čím se Vaše společnost zabývá. Nené od věci vymyslet pár slov, které charakterizují charakter toho co děláte. Pomáhá to budoucímu klientovi si Vás lépe zapamatovat.

 

Zadní strana vizitky

Hodně lidí chce šetřit, to se nedivím. Ale šetřit na reklamě, je největší hloupost. A proto, by jste neměli zapomenout na druhou stranu vizitky, kde můžete mít dominantní logo, QR kód, nebo další informace (webové stránky eshopu). Autor infografiky připojuje zajimavý tip - nelaminovat záda vizitky. Lidé si mohou na ní psát své poznámky. To mě přijde jako velice praktická věc!

 

Navrhnout senzační vizitku, která splní vše co má, není vůbec sranda. Není se čemu divit, když se člověk zamyslí. Vymyslet vše, tak aby se vešlo na 90x50 malou kartičku a šlo to ještě přečíst, může být pro některé slušný oříšek!

 

Pokud Vás zajímá naše rubrika Nápadů a inspirací, můžete nás a naší nástěnku sledovat i na Pinterestu.

Pinterest